We wijzen je graag op het volgende:

Vacatures - Inkoopmanager m/v

Huyg bv zoekt een professioneel gedreven

Inkoopmanager m/v
fulltime, Almere

die zich ‘thuis’ voelt bij Huyg bv.

Wat houdt deze uitdagende functie in?

Je wordt verantwoordelijk voor het managen van ons totale inkoopproces. Je belangrijkste taken worden:

  • Leiding geven aan onze afdeling inkoop
  • Signaleren, initiëren en doorvoeren van verbeteringen van het inkoopproces
  • Beheren van de optimale omvang van het voorraadassortiment
  • Verantwoordelijk voor artikel en prijsdata in PIM en ERP
  • Bewaken van de kwaliteit van de geleverde producten
  • Onderhandelen met onze leveranciers
  • Bezoeken van leveranciers en vakbeurzen in binnen- en buitenland
  • Controleren van leveranciers op leveringsbetrouwbaarheid en kwaliteit
  • Beheer en coördinatie van werkzaamheden met betrekking tot diverse certificeringen

Dit alles in direct overleg met de directie en met ondersteuning van 1 of meer (parttime) collega’s.

Heb je … ?

  • HBO werk-en denkniveau
  • Minimaal 5 jaar ervaring in vergelijkbare functie, bij voorkeur bij een handelsonderneming
  • goede gebruikerskennis van de gangbare MS office programma’s
  • ervaring met een PIM en ERP systeem is een pré (Unit4Multivers)
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse, Duitse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • affiniteit met techniek
  • woonplaats in een straal van 25 km van Huyg bv

Waarom werken bij Huyg bv?

Huyg bv is al 65 jaar succesvol met het leveren van alles dat installateurs nodig hebben om leidingen te bevestigen. We zijn een groeiend familiebedrijf in Almere van rond de 25 mensen. Allemaal gedreven mensen met een liefde voor techniek en de technische oplossingen die wij leveren. Samen werken aan de juiste oplossing voor onze klanten, net een stapje verder te zetten dan de klant verwacht en aan een half woord van de klant genoeg te hebben. Dat is deel van ons ‘Huyg bv-DNA’. Want de behoefte van onze klanten zetten wij echt centraal.

Wij bieden jou …

  • Een no-nonsens cultuur met een prettige en informele sfeer en korte lijnen
  • Een werkplek, waar je veel vrijheid krijgt om te groeien, zowel als professional maar ook als mens.
  • Een goede werk-privé balans; er is flexibiliteit in werkuren en werktijden.
  • Presteren doen we graag, maar niet ten koste van onze mensen.
  • Een marktconforme beloning en passende arbeidsvoorwaarden

Niet voor niets werken de meeste mensen al langere tijd bij ons. Wordt jij ook lid van de Huyg bv familie?!

Meer informatie over Huyg bv vind je op www.huygbv.nl.

 

Word jij onze nieuwe collega? 

Naast een CV vinden wij het minstens zo belangrijk om van jou te vernemen wat jouw toegevoegde waarde voor Huyg bv kan zijn; wij laten ons graag verrassen! Je sollicitatie kan je, liefst voor 10 november a.s., mailen naar onze P&O adviseur Rob van Puffelen, vacatures@dijkstraenvanpuffelen.nl.

Je kunt hem ook bellen als je meer informatie wilt over Huyg bv of over de vacature.