regulare{margin-left:15px;margin-right:15px;padding-left:15px;padding-right:15px;}|tablet_regulare{margin-left:15px;margin-right:15px;padding-left:15px;padding-right:15px;}|phone_regulare{margin-left:0px;margin-right:0px;padding-left:15px;padding-right:15px;}
regulare{margin-top:50px;margin-left:0px;margin-right:0px;padding-left:0px;padding-right:0px;}|tablet_regulare{margin-top:40px;margin-left:0px;margin-right:0px;padding-left:0px;padding-right:0px;}|phone_regulare{margin-top:30px;margin-left:0px;margin-right:0px;padding-left:0px;padding-right:0px;}

Administrateur m/v

Huyg bv biedt ALLES voor bedrijven die leidingen bevestigen. Huyg bv is een groothandel op het gebied van montagesystemen en elektrische gereedschappen gericht op de installatiebranche. De organisatie heeft een unieke positie opgebouwd door het concept van op maat gemaakte montagesystemen, technische dienst en de verhuurafdeling. De producten en diensten die worden geleverd variëren van levering en reparatie van specialistische gereedschappen tot complete, op maat gemaakte montagesystemen. Deze worden rechtstreeks geleverd aan installateurs, waarbij de klant kan rekenen op een zeer technisch ervaren advies en een servicegerichte afwikkeling van de opdracht.

Huyg bv is gevestigd in Almere. Van daaruit worden de via telefoon of webshop bestelde onderdelen en systemen geleverd vanuit een overzichtelijk magazijn. Op deze locatie worden de complete montagesystemen op maat gemaakt en de diverse gereedschappen gemonteerd en gerepareerd door de technische dienst. Bij Huyg zijn circa 25 mensen werkzaam. Deze medewerkers zijn over het algemeen al lang in dienst van Huyg bv en hebben veel technische kennis. Het “Huyg bv DNA” zit in alle medewerkers; iedereen stelt het klantbelang altijd centraal en biedt toegevoegde waarde door mee te denken, net een stapje verder te zetten dan de klant verwacht en aan een half woord van de klant genoeg te hebben.

In verband met de aankomende pensionering van onze financiële man, zijn wij ter vervanging van hem op zoek naar een enthousiaste en gedreven collega voor de functie van

Administrateur / Financial Controller m/v

24-32 uur, Almere

Als Administrateur is het verzorgen van de financiële administratie je primaire verantwoordelijkheid. Door je brede kennis ben je daarnaast prima in staat de directie te adviseren op het gebied van financiële en bedrijfskundige vraagstukken. Je ziet mogelijkheden om vernieuwing aan te brengen in onze financiële huishouding en voert deze in overleg met de directie door.

Wat houdt de functie o.a. in

  • verzorgen van een complete, correcte en up-to-date financiële administratie
  • optimaal beheer en gebruik maken van de financiële middelen
  • signaleren, initiëren en doorvoeren van verbeteringen op het vlak van de financiële huishouding
  • optimaliseren en opstellen van managementinformatie
  • opstellen van budgetten en rapporteren over de realisatie hiervan
  • voorbereiden van de jaarrekeningen voor onze accountant
  • debiteurenbewaking
  • uitvoeren van btw-aangiftes en overige aangiftes
  • communicatie met klanten, leveranciers en andere externe partijen zoals accountant, belastingdienst en kredietverzekeraars
  • overlegpartner voor de directie

Heb je

  • een afgeronde financieel administratieve opleiding op minimaal MBO+/HBO niveau
  • meerdere jaren relevante werkervaring bij voorkeur bij een groothandelsonderneming
  • goede gebruikerskennis met de gangbare MS office programma’s
  • ervaring met een ERP systeem, kennis van Unit4Multivers is wenselijk
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk

Ben je

klant- en resultaatgericht? Ben je accuraat, proactief, oplossingsgericht en toon je initiatief en daadkracht? Sta je stevig in je schoenen ben je een analytisch en heb je een optimistisch kritische instelling? Ben je communicatief sterk en heb je enige affiniteit met techniek? En ben je woonachtig in Almere, Lelystad of Zeewolde, dus binnen een straal van 25 kilometer van Huyg bv?

Dan ben jij misschien wel onze nieuwe collega!

Huyg bv biedt jou

  • een uitdagende functie waar je in overleg met de directie mede vorm aan kunt geven
  • een professionele en groeiende organisatie
  • flexibiliteit in werkuren en werktijden
  • een werkomgeving met een no-nonsense cultuur
  • een prettige en informele sfeer en korte lijnen
  • ontwikkelingsmogelijkheden
  • een marktconforme beloning en passende arbeidsvoorwaarden

Herken jij je in bovenstaande, dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie. 

Naast een CV vinden wij het minstens zo belangrijk om van jou te vernemen wat jouw toegevoegde waarde voor Huyg bv kan zijn; wij laten ons graag verrassen! Je sollicitatie kan je, liefst voor 28 juni a.s., mailen naar onze P&O adviseur Rob van Puffelen, vacatures@dijkstraenvanpuffelen.nl.

Je kunt hem ook bellen als je meer informatie wilt over Huyg bv of over de vacature.

 

regulare{width:75%;}|tablet_regulare{width:85%;}|phone_regulare{width:100%;}
Voeg module(s) in
Rij toevoegen