We wijzen je graag op het volgende:

Commercieel binnendienst medewerker m/v

Met plezier aan het werk gaan, en ’s avonds met een voldaan gevoel de dag afsluiten omdat je klanten en collega’s blij hebt gemaakt. Is dat wat je zoekt?
Lees dan verder!

Wij zoeken ter uitbreiding van ons team een:

 

Commercieel binnendienst medewerker m/v

(32-40 uur, Almere)

 

Als commercieel binnendienst medewerker ben je “het” aanspreekpunt voor onze klanten en je buitendienstcollega’s. Je bent verantwoordelijk voor diverse werkzaamheden, zoals het verwerken van verkooporders, het informeren van klanten over levertijden en het maken van klantspecifieke prijslijsten en offertes. Je werkt precies en hebt oog voor detail. Wij zetten onze klanten centraal bij alles wat we doen.

 

Wat houdt deze uitdagende functie nog meer in?

  • Je denkt mee, adviseert, en informeert klanten telefonisch en/of per email over oplossingen, transport, prijzen en levertijden
  • Je voert aftersales activiteiten uit
  • Je wordt enthousiast van persoonlijk contact met klanten.
  • Je verbetert interne processen door inventief, creatief en pragmatisch te denken en handelen.

 

Waarom werken bij Huyg bv?

Huyg bv is al 70 jaar succesvol met het leveren van alles dat installateurs nodig hebben om leidingen te bevestigen. We zijn een groeiend bedrijf in Almere met 25 medewerkers. Allemaal gedreven en deskundige mensen met liefde voor techniek en de technische oplossingen die wij leveren. Samen werken we aan de juiste oplossing voor onze klanten en gaan net een stapje verder dan de klant verwacht. We hebben aan een half woord van de klant genoeg. Dat is deel van ons ‘Huyg-DNA’. Want de wensen van onze klanten zetten wij echt centraal.

 

Heb je:

  • Een praktische instelling en gezond verstand
  • MBO/HBO werk- en denkniveau 
  • Ervaring met (telefonisch) klantcontact in een commerciële organisatie.
  • Interesse in techniek, technische producten en gereedschappen.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Duits en Engels. zijn handig, niet noodzakelijk.
  • Aantoonbare ervaring met MS Office met de nadruk op  Excel.
  • Kennis van CRM/ERP systemen (een pré, geen must).

 

En:

  • Is klantgerichtheid een vanzelfsprekendheid voor jou?
  • Beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden?
  • Kan je goed samenwerken?
  • Heb je een hands-on-mentaliteit?
  • Ben je accuraat en gestructureerd?

 

Wij bieden jou:

  • Een no-nonsens cultuur en korte lijnen.
  • Een prettige en informele sfeer.
  • Ontwikkelmogelijkheden.
  • Een goede beloning en passende arbeidsvoorwaarden.

 

Presteren doen we graag, maar niet ten koste van onze medewerkers. Niet voor niets werken veel medewerkers al langere tijd bij ons. Word jij ook deel van de Huyg-familie?!

 

Herken jij je in bovenstaande, dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie

Je sollicitatie met motivatie en CV kan je mailen naar onze P&O adviseur, Petra van der Meer, vacatures@dijkstraenvanpuffelen.nl.
contact op met Niels Immerzeel, telefoonnummer 06-44633628 of kijk op de website www.huygbv.nl.