We wijzen je graag op het volgende:

Vacatures - Inkoopmanager

Huyg bv biedt ALLES voor bedrijven die leidingen bevestigen. De producten en diensten variëren van losse materialen en complete, op maat gemaakte montagesystemen (prefab) tot verkoop, verhuur en reparatie van specialistische (elektrische) gereedschappen. Deze worden rechtstreeks geleverd aan installateurs, waarbij zij kunnen rekenen op een zeer deskundig technisch advies door onze ervaren adviseurs en een servicegerichte afwikkeling door ons team op de binnendienst, prefab en magazijn. Dit doen we vanuit ons professionele, comfortabele en gezellige pand in Almere met een team van ongeveer 25 medewerkers. Velen werken al lang bij ons en allemaal hebben ze het “Huyg DNA”. Dit betekent dat zij het klantbelang altijd centraal zetten en toegevoegde waarde bieden door mee te denken, net een stapje verder te zetten dan de klant verwacht en aan een half woord van de klant genoeg te hebben.

Ter vervanging van onze collega die per 1 september a.s. zijn loopbaan elders voortzet, zoeken wij een:


Inkoopmanager

32-40 uur per week, Almere

 

Vind je het prettig om eindverantwoordelijk te zijn voor het gehele inkoopproces van een technisch handelsbedrijf? Zorg jij er samen met de Assistent Inkoper voor dat het inkoopproces zo optimaal mogelijk, prettig en soepel verloopt? Vind je het ook, net als alle Huyg collega’s, prioriteit om altijd het klantbelang centraal te zetten? Ben je in staat om altijd mogelijkheden voor vernieuwingen te zien en na overleg met de directie te implementeren in ons inkoopproces?

Neem dan contact met ons op om te bespreken of we bij elkaar passen.


Naast een enthousiast ontvangst biedt Huyg jou
• startsalaris, afhankelijk van ervaring/kennis, tussen € 3.400,- en € 4.400,- bruto per maand (bij fulltime)
• beschikking over laptop en telefoon
• goede aanvullende arbeidsvoorwaarden zoals o.a. eindejaarsuitkering, pensioenregeling, extra vrije dagen rondom feestdagen en natuurlijk ook vakanties
• aandacht voor privé-werk balans
• no-nonsense cultuur, informele sfeer en korte lijnen
• werken met gedreven professionele collega’s
• ruimte voor initiatief en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen
• en nog veel meer ……


Jouw werkzaamheden zijn dus o.a.
• leiding geven aan afdeling Inkoop
• onderhandelen met leveranciers over leveringsvoorwaarden, prijzen, kwaliteitsgaranties, etc.
• beheren van optimale omvang van het voorraadassortiment
• bewaken van kwaliteit van geleverde producten en leveringsbetrouwbaarheid van leveranciers
• uitvoeren van artikel en prijsdata beheer (PIM en ERP-systemen)
• bezoeken van leveranciers en vakbeurzen (binnen- en buitenland)
• beheren en coördineren van werkzaamheden mbt diverse certificeringen
• signaleren, initiëren en doorvoeren van verbeteringen van het inkoopproces


Wij vinden het fijn als je meebrengt
• HBO werk- en denkniveau
• minimaal 5 jaar ervaring in vergelijkbare functie, bij voorkeur bij een handelsonderneming
• affiniteit met techniek
• ervaring met Excel en ERP systemen
• zeer goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels (mondeling en schriftelijk), beheersing van Duits is erg handig maar niet noodzakelijk
• praktische en resultaatgerichte manier van werken, analytisch vermogen, creativiteit en het vermogen om te denken in oplossingen
• en daarnaast worden we blij als je leergierig en geïnteresseerd bent en in Almere of omgeving woont.


Ben jij enthousiast geworden en denk je dat Huyg en jij bij elkaar passen?
Mail dan je CV of gegevens naar onze P&O adviseur Rixt Dijkstra rixt@dijkstraenvanpuffelen.nl of solliciteer via dijkstraenvanpuffelen.nl/vacatures. Heb je vragen bel of mail haar dan (036-5405015) of kijk op www.huygbv.nl